Mondjuk igen. Nálam általában ha nem bátyámékal játszok kicsit gyosabban tudom huzni a karit, mert nagyrészben találok jó csapatot akikkel tudok együtt nyomulni. És azért ugy sokkal egyszerübb.
Üdv megint! Igértem egy régebbi enginer leírást de sajnos várat még magára. A régi anarchy-online.hu oldalon se volt. Addig viszont tudom ajánlani a tirschool.com oldalt kimondottan Enginereknek készült igaz nem Magyar de használható szerintem. Megtaláljátok itt a linkek menü alatt is. Ha bármi kérdés felmerül írjátok meg nyugodtan.
Szerintem ez egy kicsit optimista . Legalább 10 lényt kell kinyírni minden szinten – xp cap nem engedi, hogy többet kapjál. Egy lény – figyelembe véve a respawnokat, buffolásokat és magát a gyilkolást is – legalább 1 perc. Ez azt jelenti, hogy 100 szint csak gyilkolással számolva: 1x10x100 = 1000 perc, ami már több mint 16 óra. Ebben viszont nem volt benne a ToTW beszerzés és a legalább 20-25 szintenként szükséges „twinkâ€? sem. Nem beszélve az egyes helyszínek közötti „utazgatásrólâ€? és az eredményes/ hatékony team összeállításáról/ megtalálásáról…Â
Volt karim ami kb ennyi idöbe telt. Sok szerencse is közre játcott, de 2nap alatt megvolt a 100 totwvel együtt és kb 16h volt lehet 20 nemnéztem. Pl nescans heck 1leölése nincs egy perc 50lvl töl 70 ig 2-3 ora de (jo csapat) utánna együtt mentünk mortiig, igy kb 70 -100 ig pikk-pakk megvolt Az igaz nem ez a norma De örülök hogy valaki figyel, thx az irást!
Mivel én még nem láttam a Klix által beharangozott engi leírást, angolt meg lusta voltam végignyálazni, lenne egy kérdésem: mi is az a tárgy – és hogyan is működik pontosan – amivel a pet agro-ját lehet növelni Ill. milyen egyéb ilyen jellegű tárgyakat érdemes egy engi-nek beszerezni Lehet, hogy ez a kérdés crat-ra is fekszik… Nem tudom, de érdekel! Â
Hát Klix nemtudom tudot e szerezni! Ha nem akkor olyannak kellene irni akinek van nagy enginerje. Nekem csak egy 60 lvl froob van nanomage. Ha nagy lvlre szeretnéd solitust ajánlanám föleg ha elöfizus de ez az én véleményem. Hwsw -n is megy egy forum ot is kérdezhetsz hát ha tudnak segiteni!
<br> Anarchy-Online Inf 2006 (c) Anarchy Online, Funcom and associated logos are trademarks of Funcom The Forum avatars are trademarks of Funcom
Az oldalnak nem célja az Anarchy Online szerzői jogát birtokló Funcomnak bármilyen kárt okozni. Az oldal nem szándékozik magát hamisan a Funcomhoz tartozónak beállítani, hogy ezzel a látogatóit megtévessze.