Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vendégek: 3
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 871, legújabb: hkdVKseoQBV
[Hírek] Anarchy Online Engine Preview - 10th Aniversary Montreal
Beküldte slingshot - 06 máj : 16:04
[Hírek] SOON â„¢
Beküldte gosty - 29 márc : 09:40
[Hírek] Stop Censorship - SOPA & PIPA - avagy amerika újabb "világuralmi törekvései" :)
Beküldte LordAndrás - 22 jan : 18:35
[Hírek] Felhívás! Kutatás - kérdőív.
Beküldte Malha - 30 márc : 11:56
[Hírek] Felhívás! Kutatás - kérdőív.
Beküldte gosty - 29 márc : 23:37
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte ilyrik - 11 aug : 10:15
[Hírek] Atlantean - Omni magyar org
Beküldte icecat - 19 júl : 03:38
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte Dilidoki - 07 júl : 13:17
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte Malha - 23 máj : 12:33
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte slingshot - 22 máj : 11:30
Web Hosting
 
Meta-Physicist leírás
- szombat 24 június 2006

FAJ kiválasztása.

Ajánlott a NANO MAGE mivel nála lehet a legolcsóbban fejleszteni a varázsláshoz szükséges alap képességeket. Azonban én inkább tudom ajánlani a SOLITUS-t, mert átlagos képességeivel bármit ki tudsz majd hozni belőle (közelharc, lőfegyver, stb) és lényegesen nagyobb életpontja lesz mint a NANO MAGE-nak..

SKILLEK:

Alap képességek:

STRENGTH: Rendszeresen növeld, mivel részben számít a fegyvereknél (1H/2H blunt, Shotgun, illetve íj esetében, bár annál csak 20%-ban).

AGILITY: Érdemes ezt is aránylag magasan tartani, mert számos fontos vagy legalábbis jó képzettség függ tőle. Magas Agility-vel magasabbra ugorhatsz, gyorsaságod egy ido~ múltán nem növelheted, ha az Agility túl alacsony, stb. Lo~fegyvereknél szintén fontos képzettség.

STAMINA: Az életerőd függ tőle. Ha maximumon tartod, akkor mindig tudsz növelni a BODY DEV.-en amitől sok életpontod lesz. Érdemes folyamatosan magas értéken tartani.

SENSE: Kritikus sebzés esélyét növeli a magas SENSE. Ha nem akarsz harcolni csak varázsolni, akkor nem szükséges különösebben ero~ltetni, de bizonyos implantok miatt azonban mégis időről időre tenni kell rá IP pontokat.

INTELLIGENCE: A varázslatok szempontjából fontos skill, folyamatosan a maximumon kell tartani.

PSYHIC: Mivel ennek nagyságától függ, hogy képes vagy-e növelni a NANO POOL-t illetve némely beültetésnél (implantál) is lényeges lehet ezért szintén lehetőleg a maximumon tartsd.

BODY DEVELOPMENT: Életpontjaid maximális számát jelenti. Mindig tartsd maximumon!

NANO POOL: Nano energiád mennyisége függ tőle. Mindig tartsd maximumon!

További Skillek:

Sajnálatos módon az összes fegyverhez tartozó képzettség sötétkék, rengeteg IP pontot igényel a fejlesztésük. Éppen ezért ezek közül csak azt növeld amire feltétlen szükséged van! Lásd még a fegyvereknél részletesebben...

Adventuring/Swimming: Igazából nem érdemes növelni.

Running: Kénytelen vagy valamennyire növelni, de mivel nehezen növelhető skill, ezért inkább implantból próbáld meg megoldani vagy vegyél egy Kodiak kocsit (60.000 credit körüli áron már kapható a boltokban). Ha eléred a 70-80 körüli szintet, akkor már úgyis repülhetsz a QUANTUM WINGS nevű varázslatodnak köszönhetően. Akkor meg lehet IP-resetelni a kocsi vezetéséhez szükséges skilleket.

EVADE CLOSE COMBAT: Érdemes maximumon tartani, a közelharcba bocsátkozó ellenfelek miatt.

Duck: Szintén érdemes növelni, ha van IP pontod, akkor költs rá rendre...

Nano C.Init: Zöld képesség, ha aktívan használsz harci varázslatokat, akkor érdemes rendszeresen növelni. Ha nem akarod a varázslataidra alapozni a támadásod, akkor nem érdemes folyamatosan a maximumon tartani.

Nano Resist.: Szintén érdemes növelni, de ha nem tartod folyamatosan a maximumon, akkor ne is foglalkozz vele. Mivel később úgyis TEAM-ben nyomulsz, de legalábbis erősebb ellenfeleket fogsz választani, szerintem nem érdemes erőltetni (kicsi az esélye, hogy megvéd).

Pharma Tech.: Ha sok pénzt akarsz keresni, akkor rendre növeljed. Segítségével a szörnyekből időnként kieső "Monster Parts" darabokat át lehet alakítani "Blood Plazmává" ami egész kellemes pénzforrást jelent.

Nano Programming: Implantok összerakásához nélkülönözhetetlen. Mivel külön erős buffod is van rá, te lehetsz a legjobb implant összeszerelő!

Comp. Liter.: Az NCU övhöz és a gridhez szükséges. Érdemes közel a maximumon tartani amíg el nem éred a 400 - 500 körüli értéket. Utána nem kell tovább növelni, mert a TOKENEK-ből addigra már kellemes bónuszt lehet beszerezni...

NANÓK... MatterMet, BioMet., Psycho Mod, MatterCrea., Sense Impov, Time & Space... ezeket mind érdemes maximumod tartani, de legalábbis mindig a maximum közelében. Ez különösen igaz a MatCrea és a Time&Space-ra mivel ezekkel idézed meg az egyre erősebb teremtményeket.

Treatment: Mivel nincsenek gyógyító spelljeid, ezért kénytelen leszel TREAT kitekkel gyógyítani magadat. (Illetve majd a gyógyító peted is fog segíteni). Ezért ezt is mindíg tartasd jó magasan... (az implantok miatt is szükséged lesz a magas Treat-ra).

Firs Aid: Vész esetére... érdemes rendre növelni.

Map Navigation: Én javaslom ennek a képességnek a maximalizálását. Egyre fontosabb lesz ahogy egyre messzebb mész küldetésekre.

FEGYVEREK:

Sajnálatos módon az összes fegyveres skill nehezen növelhető. Most két választásod van. Vagy eleinte egyáltalán nem használsz semmi fegyvert (kivéve az induláskor kapott pajzsot) vagy olyat választasz amihez kevés dolgot kell fejleszteni. Késöbb idézhetsz spéci fegyvereket is, ezek nagyon hasznosak tudnak lenni, de szintén sok - sok skill szükséges hozzájuk (1H Blunt, 2H Blunt).

Én azt ajánlom, hogy növeld és tartsd maximumon a SHOTGUN skillt. Ebben az esetben csak egy sötétkék (azaz nehezen fejleszthető skillel kell vesződni). Az egyik legjobb lőfegyver számodra a VEKTOR ND sorozat. Ez egy Energia fegyver ami igen kellemesnek mondható a saját kategóriájában. Ha ezt választottad, akkor a SENSE képességet igyekezz nagyon magasra tornázni, ez a fegyver ugyanis az irdatlan nagy kritikus sebzéséről híres. 2.5/2.5 a támadás/újratöltés sebessége, tehát 5 másodpercenként lősz egyet vele. Boltban is kapható és egészen alacsony szinten is hozzá lehet már jutni (egy ládában találtam QL 1-es szintűt már a legelső dungeonban). Nekem az egyik kedvencem.. (QL70 felett +15 Physic-et ad, ami igen jo, mert ez az alapérték nem növelheteő az alap +12 Booson kívül. És igy nagyobb páncélt vehetsz magadra. - Tas)

Egy másik vonal amit inkább szerepjátékosan játszoptt karaktereknek tudok ajánlani az a BOW. Igen, íjjal is lehet nyomulni. Vannak jó íjak és vannak rosszak. Ami egy MP-nek leginkább megfelel az sajna boltban nem lehet kapni, de mint küldetés jutalma elő szokott fordulni. Ez a Schuyler íj. Mindössze egyetlen skill-t kell növelni hozzá (csak a BOW-ot) és kellemes sebzése van, nem annyira a kritikus sebzésekre kell hagyatkozni mint a Vektor esetében. Akik használják esküdöznek rá, hogy egy 200-as QL ebből a fegyverből igen gyakran ad 1900-as normál sebzést is! A kiritikus sebzése pedig 3000 felett van... A BOW az alábbi arányokban használja az alap skilleket: 40% on agility, 40% sense, és 20% strength.)

TITULUS (TITLE) :

Level 1 (1-14) : Disciple (Tanítvány)
Level 2 (15-49) : Devotee (Beavatott)
Level 3 (50-99) : Priest (Plébános)
Level 4 (100-149): ArchPriest (Érsek)
Level 5 (150-179): Spiritual Leader (Szellemi vezető)
Level 6 (180- ) : Saint (Szent)

Eredeti írás/fordítás: anarchy-online.hu
Szerkesztette: DaFreak
<br>
Anarchy-Online Inf 2006 (c)
Anarchy Online, Funcom and associated logos are trademarks of Funcom
The Forum avatars are trademarks of Funcom

Az oldalnak nem célja az Anarchy Online szerzői jogát birtokló Funcomnak bármilyen kárt okozni.
Az oldal nem szándékozik magát hamisan a Funcomhoz tartozónak beállítani, hogy ezzel a látogatóit megtévessze.