Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vendégek: 2
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 871, legújabb: hkdVKseoQBV
[Hírek] Anarchy Online Engine Preview - 10th Aniversary Montreal
Beküldte slingshot - 06 máj : 16:04
[Hírek] SOON â„¢
Beküldte gosty - 29 márc : 09:40
[Hírek] Stop Censorship - SOPA & PIPA - avagy amerika újabb "világuralmi törekvései" :)
Beküldte LordAndrás - 22 jan : 18:35
[Hírek] Felhívás! Kutatás - kérdőív.
Beküldte Malha - 30 márc : 11:56
[Hírek] Felhívás! Kutatás - kérdőív.
Beküldte gosty - 29 márc : 23:37
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte ilyrik - 11 aug : 10:15
[Hírek] Atlantean - Omni magyar org
Beküldte icecat - 19 júl : 03:38
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte Dilidoki - 07 júl : 13:17
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte Malha - 23 máj : 12:33
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte slingshot - 22 máj : 11:30
Web Hosting
 
Adventurer leírás
- szombat 24 június 2006

Talán a leginkább egyszerűnek tűnő, ám mégis sok buktatót rejtő szakma. Az Adventurer ugyanis nagy általánosságban mindenhez ért egy kicsit. Közepes harcos, közepesen tud gyógyítani és vannak kellemes AC buffjai is. Képes saját magát és másokat állattá alakítani, szóval nem elhanyagolható képességekkel rendelkezik. Épp ezért sokan elkövetik azt a hibát, hogy megpróbálnak mindent fejleszteni rajta. Emiatt aztán semmire sem jut elég IP és hamar abbahagyják a játékot vele, mivel elmaradnak a várakozástól (és a többiektől). Ahhoz, hogy sikeres Adventurer legyél nem lehet, nem szabad mindent ész nélkül fejleszteni! (Ez egyébként igaz a többi szakmára is). Igyekezz meghatározni egy vonalat és azt tudatosan fejleszd tökélyre, míg mást hanyagolnod kell. Pl: ha az Adventurer karddal kezd harcolni, nem érdemes másodlagos képességként pisztolyt vagy egyéb fegyvert is elsajátítani, mert elveszi a drága IP pontokat a sokkal fontosabb képességeidtől. Ha az elején már elhatároztad, hogy hanyagolod a közelharcot, akkor nem szabad rá költeni a késöbbiekben egyetlen IP pontot sem, mert nehezen fogod tudni ledolgozni az IP pontjaid hiányából adódó elmaradást a fontosabb képességeidnél.

Én azt ajánlom, hogy aktívan gyógyító és a speciális varázslatokat használó karaktert csinálj, mivel a különféle buffok (sebző pajzs, AC növelés, átalakulások) nagyon fontosak és jó varázslatok. Ugyancsak hihetetlen hasznos tud lenni a harc közben a gyógyítás is. Elsősorban ezeket érdemes szem elött tartani a karakter megtervezésekor.

FAJ kiválasztása.

Szinte bármit választhatsz. A leginkább megfelelő a SOLITUS. Ugyanis ő pont olyan átlagos közepesen könnyen fejleszthető képességekkel rendelkezik amikre ehhez a szakmához szükség van. Ha pisztollyal akarsz harcolni, akkor esetleg jó döntés még az OPIFEX, mert neki a pisztolyhoz szükséges skilljei zöldek és emiatt könnyen fejleszthető. De a közelharcos karakter nagyobbakat tud sebezni, magam részéről inkább egy kardal hadonászó Adventurert tartok jobbnak. Láttam már ATROX kalandozót is, de ő magas szinten alaposan el fog maradni, mágikus képességei ugyanis sokkal nehezebben fejleszthetők mint bárki másnak. Használható még a NANOMAGE is, de igen alacsony életpontjai miatt nem ajánlom (sajnos a támadó varázslatok hiányában nem lehet kihasználni a NANOMAGE előnyeit, de egy gyógyító aki csak csapatban megy még így is lehet belo~le).

SKILLEK:

Alap képességek:

STRENGTH: Ha közelharcos (kard, stb) karaktert terveztél, akkor ezt a képességedet mindig tartsd a maximumon! Az egyik legfontosabb a közelharcot választó kalandozók számára.

AGILITY: Érdemes ezt is aránylag magasan tartani, mert számos fontos vagy legalábbis jó képzettség függ tőle. Magas Agility-vel magasabbra ugorhatsz, gyorsaságod egy idő múltán nem növelheted, ha az Agility túl alacsony, stb. Nem kell kimaxolni, de célszerű rendszeresen növelni. Pisztolyosoknak az egyik legfontosabb képesség!

STAMINA: Az életerő függ tőle. Ha maximumon tartod, akkor mindig tudsz növelni a BODY DEV.-en amitől sok életpontod lesz. Ráadásul a legjobb páncélok mindig magas STAMINÁT igényelnek, tehát már amiatt is érdemes ezt folyamatosan maximumon tartani.

SENSE: Kritikus sebzés esélyét növeli a magas SENSE. Ha pisztolyt akarsz használni, akkor szintén szükséged van a magas SENSE értékre. Közelharcos karakterek számára nem annyira lényeges.

INTELLIGENCE: A varázslatok szempontjából fontos skillt időről időre növelni kell, de nem létszükséglet mindig a maximumon tartani. Amikor szükségessé válik, növeld érzéssel.

PSYHIC: Mivel ennek nagyságától függ, hogy képes vagy-e növelni a NANO POOL-t illetve némely beültetésnél (implantál) is lényeges lehet ezért az INTELIGENCE-hez hasonlóan időről időre növeld.

BODY DEVELOPMENT: Életpontjaid maximális számát jelenti. Mindig tartsd a maximumon!

NANO POOL: Nano energiád függ tőle. Ha aktívan használod a mágiát (pl gyógyítások), akkor szintén mindig tartsd a maximumon. Szerintem érdemes fejleszteni és maximalizálni.

További Skillek:

Martial Arts: Egy Adv. Számára teljesen haszontalan képesség. Nem kell fejleszteni.

Brawling: Ha közelharcot szereted és kardokkal hadonászol, akkor előbb - utóbb erre a képességre is szükséged lesz. Csak annyira fejleszt amennyire feltétlen muszáj.

Dimatch: Kardoknál (RIDER EXECUTIONER) szükség van némileg erre a képességre is. Szintén csak módjával fejlesztendő. A DIMATCH támadással stabilan nagy sebzést okozunk az ellenfélnek, de nagyon ritkán lehet alkalmazni (amolyan végső esetre tartogatott támadás), mivel igen lassan töltődik vissza, ráadásul sötétkék (nehezen fejleszthető) skill.

Riposte: Egyes kardok támogatják ezt a "visszatámadást", de gyakorlatban még sohasem voltam képes használni.

Adventuring: Ha gyakran esel le magasról és hatalmas hátizsákokat szeretsz cipelni, akkor növeljed. Egyébként nem feltétlen kell költeni rá, nem túl hasznos képesség.

Swimming: Igazából nincs különösebb haszna.

FAST ATTACK: A kisebbet sebző kardok használják ezt a képességet. Sajnos azonban ez a plusz támadás sem segít: a kis sebzésu^ kardok magas szinten egyre haszontalanabb fegyverré válnak. Érdemes inkább a picit lassabb, de nagyot sebző kardot favorizálni.

Fegyverek: Bár lehet jó harcos lehet belőled, nem kell feltétlen bedőlni a jó fegyver = nagy sebzés képletnek. Azok a fegyverek amik nagyon nagyot sebeznek lassúak és az átlag sebzésük sem valami magas. (Kivétel talán csak a kardoknál van). Érdemes első sorban arra a néhány skillre alapozni a jövődet amik zöldek. Ez a pisztoly (távolsági fegyver) és az egykezes kardok (közelharchoz). A hatásfokod megkétszerezhető, ha mindkét kezedben lesz egy - egy fegyver. Ehhez a Multiple Ranged Weapons (távolsági) vagy Dual Wield (közelharc) képzettségedet növeld. Nézd meg mekkorát igényel a fegyver és annak megfelelően növeld. NEM kell mindent kimaximalizálni, mert csak akkora kell, amennyit az aktuális fegyvered igényel. Nézd meg a fegyver mely képességét használja támadásra és azt az egyet maximalizáld. Ha két vagy több képesség is van, akkor azt amelyiket könnyebb növelni és nagyobb százalékban szerepel a támadás értékénél. (Pl: 1H Edged Attack 100% - ilyenkor természetesen az 1H Edge képesség maximalizálása jó ötlet, hisz az zöld, könnyen növelhető skill és minél magasabb annál nagyobb a valószínűsége, hogy eltalálod az ellenfeled.

MELEE/RANGED INIT: Attól függően, hogy fegyvered milyen az egyiket mindenképp növeld. Nem érdemes a végtelenségig növelni, de úgy 300-ig fel kell vinni (utána már kevésbé érezhető a hatása).

NANOC. INIT: Fontos, de csak ha aktívan használod a gyógyító varázslataidat. Ettől függ ugyanis, hogy milyen gyorsan tudsz varázsolni. Ha az érték jó magas, akkor sokkal hamarabb hajtódik végre a varázslat (a varázslatoknál a casting time azaz a varázslás időtartama csökken). Ha esetleg szereztél volna egy hatos övet, akkor a 6. slotba lehet tenni Nano Formula Recompiler-t... segítségével a NanoC. Init egész szépen megnövelhető. Egy 20-as tízzel, egy 200-as Nano Formula Recompiler 400-al növeli a NanoC. Init értékét.

DODGE/EVADE/DUCK: Egy fontos skill a PvP csatákban és magas szinten. Érdemes akkor is rákölteni, ha nem tervezel PvP harcot. Alacsony szinten (70 lvl alatt) nem annyira fontos, de időről időre növeljed, mert különben azt veszed észre, hogy mindenki kritikus sebzést okoz neked... (igazán jó képlet nincs rá, de mondjuk szintenként átlagosan hárommal növelni célszerű).

RUN SPEED: Amíg a 3. Title levelt (50. Szint: Preserver) el nem éred, maximalizáld. Utána érzésed szerint növeld. Ugyanis a játékban az Adv a leggyorsabb karakter. Ha baj van egyszerűen elfutsz... én mindig a költök rá egy keveset, ha más fontosabb skillre nem kell költeni IP-t.

Varázslatokhoz szükséges képességek: (Bio.Metamor, Matt.Metam, Matter Crea, Psycho Modi, Sensory Impr). Ha tervezed, hogy mindig a lehető leghamarabb meg akarod tanulni a varázslatokat és azokat rendszeresen használni is akarod, akkor ezeket a képességeket mindig a maximumra kell feltornászni. A PSYHO skill csak akkor fontos ha távolsági fegyvereket vagy FIRST AID buffot használsz.

FIRST AID: Végszükség esetére. Nekem nem volt szükségem még rá, de ez annak is köszönhető, hogy nagyon óvatos vagyok. Mindenesetre ha van nálad First Aid Kit és szeretnéd hasznát is venni, akkor rendszeresen növeld, de nem kell maximumon tartani (persze ez egyéni ízlés kérdése is

THREATMENT: Maximumon kell tartani, hogy hatékonyan gyógyulhass. A Threat. Kitet harc közben nem lehet használni (akárcsak a Nano Recharg.-ot), de a csaták közti szünetben ennek segítségével fogsz gyógyulni. Érdemes magas szinten tartani (amúgy is egy zöld skill

SPACE TIME: Nano feltöltéséhez használatos skill. Ha aktívan varázsolsz tartsd magasan értékét. Ha nem nagyon varázsolsz, akkor is érdemes időről időre növelni.

COMPUTER LITER.: Mivel a buffok illetve az átalakító varázslatok igencsak a maximálisan szabad NCU kapacitásodtól függnek, mindig magasan kell tartani (hogy újabb NCU-kat és öveket használhass). Amint lehet vegyél 3-as majd 5-ös övet. Tegyél fel nagy NCU kapacitású chippeket. 100. szinten már egy 6-os öv (sajnos boltban nem kapható) és legalább 5 darab 30-as NCU körüli chipre lesz szükséged! A másik haszna ennek a skillnek, hogy segítségével gyorsan utazhatsz a GRID-ben. A GRID használatához helyszíntől függően különféle Comp. Lit. szükséges.

BREAK&ENTRY: Nem szükséges maximalizálni. Ha egy ládát a sokadik kísérletre sem vagy képes kinyitni, akkor ideje növelni. Nekem 50. szinten a 70-es skill még épp megfelelt, minden ládát ki tudtam nyitni (volt amelyiket csak 5. próbálkozásra). Ha egyszer felviszed olyan 300-400 körülire, akkor nincs olyan láda amit ne tudj kinyitni ...

MAP NAVIG.: Minél hamarabb vidd fel kb 140-re. Amit lehetséges vedd meg és használd a különböző MAP UPGRADE cuccokat. Ezek nagyon hasznosak tudnak lenni és fontos őket amilyen hamar csak lehet megszerezni. A térképek (amiket szintén amint lehet vegyél meg) fontosak, hogy tudj tájékozódni és lásd a környéken kóricáló ellenfeleket. Ha egyszer elérted a 140-et a legtöbb kis térképet már fel tudod tölteni (a nagyobbak 300 - 400 sőt 700 körüliek). A késöbbiekben ahogy fedezed fel a világot (és ahogy egyre messzebbre szóló küldetéseket kapsz), ezt a képességet is növelned kell. De csak a szükségletek szerint, nem kell a maximumon tartani mindenáron.

VARÁZSLATOK:

Több csoporta kell osztani a varázslatokat:

HEAL - gyógyítások (egy némelyik az egész csapatot gyógyítja)

MORPH - Átalakítások (az Adventurer szakma specialitása).

Damage Shield - Sebző pajzsok (az ellenfél sebzését visszaverik, az ellenfél minden találatakor saját magát is sebzi. Az összes szakma közül az Adventurer tudja a legnagyobb sebzőpajzsot csinálni).

Buffok - Ideiglenesen megnövelik minden AC tulajdonságod, illetve néhány speciális...

Eredeti szöveg: Warhawk, anarchy-online.hu
Szerkesztette: DaFreak
<br>
Anarchy-Online Inf 2006 (c)
Anarchy Online, Funcom and associated logos are trademarks of Funcom
The Forum avatars are trademarks of Funcom

Az oldalnak nem célja az Anarchy Online szerzői jogát birtokló Funcomnak bármilyen kárt okozni.
Az oldal nem szándékozik magát hamisan a Funcomhoz tartozónak beállítani, hogy ezzel a látogatóit megtévessze.