Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vendégek: 2
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 871, legújabb: hkdVKseoQBV
[Hírek] Anarchy Online Engine Preview - 10th Aniversary Montreal
Beküldte slingshot - 06 máj : 16:04
[Hírek] SOON â„¢
Beküldte gosty - 29 márc : 09:40
[Hírek] Stop Censorship - SOPA & PIPA - avagy amerika újabb "világuralmi törekvései" :)
Beküldte LordAndrás - 22 jan : 18:35
[Hírek] Felhívás! Kutatás - kérdőív.
Beküldte Malha - 30 márc : 11:56
[Hírek] Felhívás! Kutatás - kérdőív.
Beküldte gosty - 29 márc : 23:37
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte ilyrik - 11 aug : 10:15
[Hírek] Atlantean - Omni magyar org
Beküldte icecat - 19 júl : 03:38
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte Dilidoki - 07 júl : 13:17
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte Malha - 23 máj : 12:33
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte slingshot - 22 máj : 11:30
Web Hosting
 
Agent Leírás [ÚJ]
- szerda 08 április 2009

Bevezetés:
Az ügynök profról sok negatív véleménnyel lehet találkozni RK-n nap mint nap. A legtöbb ember problémája, hogy sikeres és jól működő ügynököt összerakni nem egyszerű, sok munkát, és széles látókört igényel. Sokan mondják, hogy kezdő karakternek nem ajánlják. Ezt megcáfolnám azzal a ténnyel, hogy az ügynököm volt az első karakterem, ami elérte a 75ös szintet. Mindenkinek ajánlom, aki egy izgalmas, változatos és sokszínű karakterrel szeretne játszani. Egy utolsó megjegyzés: az ügynök nem egy prof...az ügynök minden prof (kivéve keeper és shade )


Fajválasztás:
1. Opifex: mint a leírásában is olvasható, az opi a legjobb választás, ha az ember egy "normális" ügynököt szeretne összerakni. Minthogy a sense (sen) és agility (agi) az agent prof alapvető szükséglete, sztem tök egyértelmű, miért erre a fajra célszerű koncentrálni. Megjegyzés: kieges karik esetén (Slinget idézve) a strength (str) és stamina (sta) nagy szopás lesz. Ez tény. 220as symbekkel igen kellemesen el lehet szórakozni, hogy a szükséges sta/str összejöjjön. De ettől még sok-sok kellemes bónuszt kapunk, ha opi-t választunk (pl.: átlátunk a saját vállunk fölött )
2. Solitus: Minthogy a soli egyetlen ability-re sem kap bónuszt, egy kiegyensúlyozott karakter kiállítását teszi lehetővé. Elvileg. Gyakorlatilag sem rossz választás, mert kellemes agi/sen buffokat lehet szerezni, de sok tekintetben (rejtőzés, evade-skillek, lőtáv, flingshot, stb.) alulmarad opival szemben, ha nem is sokkal.
3. Atrox: A str/sta ügynökök számára nem egy létfontosságú ability, legalábbis annyira nem fontos, hogy agi/sen -el szemben bónuszokat szeretnénk rá. Sok indokot nem tudok felsorolni a trox mellett, talán hármat: kuriózum, symbezni elvileg könnyebb, pvp. Szerintem az utolsó érv a legfontosabb: a HP bonusz kis szinteken PvP-twinkek számára előnyös lehet.

Azt nem mondom, hogy a választott faj tök mindegy, mert erős korlátozó tényező a játékban. Gondoljuk át, hogy milyen ügynököt szeretnénk, és aszerint válasszuk meg a fajt.  


Általános szövegek:
Ha nem jelent nagy gondot (ha igen, az se érdekel ) nem bocsátkozok bele a szokásos bölcsességek fejtegetésébe: "úúú, ez a skill létfontosságú, tuti maxolni kell", "erre semmi szükség nincs, hagyd a fenébe", stb. Hogy miért: ahogy a bevezetésben írtam, az ügynök nem egy prof...az ügynök minden prof. És éppen ebből adódik az, hogy sok olyan skillre is szükség lesz, ami eredendően nem tűnik fontosnak. Másrészt: az AO egy szerepjáték, így mindenki olyan karaktert csinál magának, amilyet szeretne. Nyílván mindenkinek célja egy eredményes és jól összerakott ügynök kiképzése, de legyen a kari egyedi, ne tömeggyártott klón.
A bevezetésre visszatérve: a sok negatívum mellett nem említettem pozitívumot, pedig az is van Mik ezek:
1. viszonylag jó DD-t lehet összerakni. Egy "normális" csapatban átlag 3. DD lehet. Nyílván nem ér fel egy shade-del vagy MAval. Meg kell említeni, hogy az ügynök hosszútávon jó DD. Ezalatt azt értem, hogy ha sokszor kell váltogatni a célpontokat, akkor alul marad soldikkal szemben például, mert viszonylag sok DoT-ot futtathat egy ellenen, ám ha az könnyen megpusztul, akkor nem fejt ki maximális hatást. Ebből az is kiderül, hogy egy ügynök képes lépést tartani egy soldival, keeperrel, enfoval már DD tekintetében.
2. Minthogy majdnem minden prof legtöbb nanoját tudja használni, remek buffoló karakter, csapatokban nagyon jól kiegészítés lehet. Mellesleg ebből meg is lehet élni, ha van képünk pénzt kérni a buffokért (ha adják azért el kell fogadni )
Térjünk vissza a fő vonulathoz...  


Fegyverek:

Az ügynök alapvetően mesterlövész kaszt. Fegyvereinek alapvetően a rifle/aimedshot skill feltételei vannak. A fegyvereket több szempontból lehet osztályozni.

1. Kieges fegyók: alapvetően SL-en használatosak, nagy minimum sebzéssel rendelkeznek. Ezekre szükség is van. Tehát: ha kieges ügynök vagy, használj kieges fegyvereket.

Perennim sniper: gyors, kis követelménnyel megáldott fegyver, leginkább egy műbrokira hasonlít. Korrekt sebzése van, flingshot nélküli fegyver. Esetleges kiegészítők használatával is gyors marad. Építhető, viszont az általad használható legnagyobb QL-es fegyver alkatrészeit egyedül nem tudod megszerezni.

OFAB Cobra MK 1-6: Battlestation (BS)-ben megszerzett VP-ért lehet megvásárolni. A bele helyezett 687-es type-októl függően viszonylag nagy sebzésre tesz szert, nem beszélve a flingshotról, ami a magas agi miatt hasznos skill lehet. Magas szinten követelmény, kis szinten se fáj.

Kyr'ozch rifle: city raideken szerezhető, vagy apf-en. Tömegloot, nagyon ócsóért hozzá lehet jutni. A bele helyezett biomatitól függően tesz szert AS és/vagy flingshot spécire. Jól használható, a perenel lassabb, és kicsivel nagyobb követelménye van. DE: QL250 fölött APFről szerzett cuccal fejleszthető => Silenced Kyr rifle: csak QL300as létezik. Korrekt sebzése van, és az alap fegyveren jellemző Glory-proc (+30 aao) mellett Silence-proc is van rajta (-7500 taunt). PvM harcban lehet hatásos, ha a tank szerepét nem akarjuk magunkra venni. PvPben nyílván nincs értelme.  Sancrosanct rifle: Ez a fegyver kakukktojás, mert mind kiegesek, mind fr00bok tudják használni, megfelelő átalakítások után. A alap fegyveren nincs sem AS sem flingshot spec, ezeket megfelelő fejlesztésekkel lehet beépíteni. Ebből adódik, hogy az alap fegyver használhatósága limitált, és kis minimum sebzése miatt SLen nem javasolt. Fejlesztések:
1. Grey glyph of Shere: AS spec adása a fegyverhez, így egy "normális" puskához jutunk. As-timer viszonylag nagy, de magas szinten, mikor az AS skill 2,3k körül mozog, már elég elviselhető.
2. Grey glyph of Ocra-Shere: AS és flingshot spec együtt. Mivel kiegeseknek a flingshot spec is ajánlott, én ezt a fejlesztést javasolom a fegyverbe.
3. előző glyphek + Turn spirit of retrogression: a turnspirit egy rohadt drága (kb. 75-100 milla) upgrade ehhez a fegyverhez (klános!!! omnis verzióját nem ismerem ), viszont egy fr00bok által is használható fegyvert eredményez, ami RKn elég kellemes csúzli lehet. Ez a Rebellion rifle. (Omni verziója a Pinpoint rifle) 100as minimum sebzése és hatalmas max. sebzése miatt RKn nagyot lehet vele aprítani. Korrekt mennyiségű rifle skillel lehet használni. (Itt jegyezném meg, hogy az ügynök fegyverek magas követelményeitől nem kell megijedni, egy kis cselezéssel könnyen megszerezhető a kívánt mennyiség az ügynököket remekül lehet twinkelni)

Ezzel a legfontosabb kieges fegyverek sorát le is zárnám. Van még jó pár fegyver, amit főleg dynakból és magából Beastből lehet szerezni, ám ezek leginkább kinézetre jók, nem használatra.    


Az előzőekben a kieges fegyverek néhány képviselőjét tárgyaltam, lássuk a fr00b fegyvereket.

Yatamutchy X-3 Counter-Sniper Rifle:
Ahogy előbb is olvashattuk, az X3 szinte kultuszfegyvernek számít. Ennek oka, hogy rifle és AS skillekre ad némi bónuszt, és kielégítő sebzéssel rendelkezik, már RK körülményi között. Nem egy olcsó fegyver, de ha fr00b karival játszunk, megéri beszerezni. Egyetlen gondja, hogy az AS-timer 45 sec, ami kicsit kényelmetlenné teszi. (az ugye köztudott, hogy a magas AS skill lecsökkenti az AS-timert...1,5k fölött már ezen a fegyveren is tizenpár sec körül mozog, ami már kielégítőbb)

FDA Caterwaul 913:
A Cater...agent-only fegyver, nagyon szép és kielégítő sebzése van. Hatalmas előnye, hogy AS-timer már alacsony szinten 10 sec-re vihető (ez a minimum) így gyors küldiken nagyon hatásos fegyver. Én jobban kedvelem az X3-asnál. Jelentős bónuszokat nem ad, de jól lehet aprítani vele

Tsakachumi Counter-Sniper Rifle:
Tsaka-sorozat. Kellemes buffolós fegyverek. A sok agi és a QL175ös fegyón található 30 rifle/AS bónusz szívet melenget. Twinkelés céljára kötelező legalább egyet tartani a bankban. Bolti fegyver, de küldiben is beszerezhető.

A játékban sok más twinkelős fegyver van, melyek különböző abilitykre adnak. Ezeket itt nem részletezném. Mindegyikük beszerezhető küldiből, és használható. Magasabb szinteken azonban a buff-pisztolyok sokkal jobban használhatók, mert azokból kapásból 2-t lehet felvenni.

Longshot:
Igazi gyöngyszem. Magas szinten rendkívül jól használható fr00b fegyver. Avalonban lehet megszerezni magasabb rangú OT katonáktól. Chem-dmg ritkaság számba megy RKn, de mérsékelten eredményes lehet SLben is. Egyetlen hibája, hogy az AS-timer még 190es szint körül is 40 sec körül mozog...

Augmented Deimos' Bio-Enhanced Feedback Rifle:
Ezt a különlegességet a végére hagytam. Tir-ben a borg barakkból szerezhető alap fegyver és egy SLes ActivatedSpirit Syphoon kombinálásából lehet megépíteni. Jó sebzéssel megáldott fegyver, és a többitől eltérően flingshot spec is található rajta. RKn tuti jól használható, és fr00b ügynöknek a flingshot felhúzása nem jelent nagyobb akadályt. Eradicator Deimos dobja, nagyon rossz arányban, és csak 2,5 óránként lehet próbálkozni. Sose használtam, és már nem is valószínű, hogy fogom     Páncélok:
A bónuszok nélküli páncélokba nem mélyednék el. Több okból se: sok van belőlük, és tök mindegy, milyet hordasz. Amit fel tudsz venni tuti jó

Froob páncélok:

Apocalyps leather armor:
Bárkinek hozzáférhető, gyakorlatilag QL50-től megépíthető. Egy árva vasat nem kell rá költeni, csak küldikre kell járni, és eltenni két dolgot: leather armor (bármilyen jó, aminek a nevében benne van) és clanalizer. A páncél minden egyes darabjához 1 clanalizer kell, szóval 6 db-ot érdemes begyűjteni belőle. ha lusták vagyunk, akkor 40-50k körüli áron megvehetjük őket. Egyébként mindkét cucc tömegloot, nem adnék érte pénzt senki helyében. Ha az alapok megvannak, már csak egy kedves engi kell, aki összerakosgatja őket. Nem nagy művészet, és az eredmény csodálatos. A sisakot nem kell feltétlenül megcsinálni, de azt mindenki eldönti magának. Nagyon jó AC és hasznos buffokat ad mindenre: perception, összes evade, concealment, initek. Fr00b ügynököknek alap páncél szinten mozog. Vállrész nincs belőle!

Shadowfade armor:
TOTWből szerezhető be, Windcallerek dobálják. A sisak szopókás, mert nagyon ritkán esik. Gyakorlatilag attól a pillanattól jó, ahogy fel tudjuk venni. Ha úgy érezzük, hogy már nem elég, váltsuk le nyugodtan másra. Ügynököknek való bónuszokat ad, ami sztem nem véletlen

Gloomfall armor:
A Shadowfade következő verziója. IS-ben szerezhető be. Megjegyezném, hogy nagyon rossz eséllyel esik, szóval egy türelmes enfot nem árt magunkkal vinni, ha ki akarjuk farmolni... Kellemes dmg bónuszokat ad, a többi agent-orientált buff mellett.

Myi's ranged armor:
Ez a páncél ügynökökkel szemben kitolás... Az általa adott bonuszok kellemesek, jól jönnek. Az egyetlen hibája, hogy nem agi/sen szerepel feltételként, hanem agi/str, ami opiknak szopókás.
Ennek párja a Myi's scary armor. Ezt is lehet használni. Viszonylag sok nanoskillre ad bónuszt, és crit-bonusz is szerepel rajta. Agi/sen kritériuma pont kapóra jön, viszont fegyverekre nem kapunk bónuszt...

Crawler armor:
CoH-ból szerezhető a készítéséhez szükséges bőr. Nem meglepő, hogy Crawlerek dobják. A szükséges anyagok összeszedése nem jelent nagyon gondot, szólva könnyen megszerezhető páncélról beszélünk. Leveling item, vagyis ahogy erősödünk, a páncél tulajdonságai is javíthatók (jobbklikk). Ez a verzió "csak" initekre ad bónuszt, de azt is szeretjük

Prowler armor:
Az előző fejlesztéséből alakul ki. CoH-ban az Alpha crawlert kell kinyírni. Minden halála alkalmával dob egy Proliferation unit nevű bizgenytyűt. Ezt kell egy enginek odaadni, majd az aktivált verzióval személyesen feljavítani a páncél darabjait. 1 szett páncél 8 darab, szal 8 ilyen kütyü kell, ami kellemes farmolást jelent CoHban. A kütyü darabját ált. 1 misiért árulják. A Prowler nodrop, és sokkal jobb bónuszokat ad, mint elődje. Ez is leveling item, fejlesztgessük ahogy lehet A vállvért megszerzését ajánlom mindenkinek! (220as ügynökömön még mindig az van a frozen pad mellett )

Balaklawa sapi:
Fixer boltból lehet megszerezni. Nagyon kellemes, leveling sapi. Egyetlen baja van, hogy a 200as szint elérése kb. 22 millió credbe kerül. Crit-bonusza miatt ajánlott megszerezni. Egy apró gond azonban van vele: jobb klikkel nem lehet felvenni, szóval a 200as QL elérése után ne kattintgassuk jobb gombbal, mert szépen ugrál egyik helyről a másikba, és a pénzünket is szépen fogyasztja közben (tapasztalat :S )


Kieges páncélok:

Őszintén szólva sok tapasztalatom nincs a rendelkezésre álló kieges (AI, SL, LE) armorokkal kapcsolatban, így a leírásban lehetnek majd pontatlanságok.

Predator armor:
Nagyon kellemes felszerelés, az apoc SLes változatának tekinthető, néhány apró eltéréssel: csak egy QL van belőle, és a hasonló követelményekkel megáldott apoc páncélt a porig alázza Szóval aki teheti, szerezze be. Elysiumban lehet farmolgatni predator bossokból. Viszonylag kicsi a droprate, de határozottan megéri szenvedni vele.

OFAB agent armor:
Határozottan masszív BSezés eredményeként összegyűlhet az a mennyiségű VP, amiért egy szettet adnak ebből a gyönyörből. Megéri a szenvedést, a sok halálozást és kellemetlenséget. LE küldiken szerzett 935ös type felhasználásával Penultimate szintre fejleszthető. Remek páncél, ügynökök számára legfontosabb bonuszokat adja (szükséges bonuszok, vagy hasznos bonuszok, pls sta).

AI armorok.:
Na ez az a terület, ahol totál sötétben mozgok. AI armorok szépek, minden darabjuk rengeteg bonuszt ad fegyverskillekre, és kémkedési képességekre. Egy hátrányuk van, hogy mocsok drágák. Épp ezért mellőzöm őket Ha valaki készít egy jól összeszedett leírást, tegye hozzá ehhez

Tier páncélok 1-3:
Az alap Jobe armor fejlesztett változatai. A T1 nem hordoz magán különösebb bonuszokat, viszont remekül néz ki. A T2 armorral elég sokat kell küszködni, a hozzávaló alkarészek nagyon ritkán esnek, vagy olyan mobokól (ado és pen catacomba) melyek rengeteg HP-val vannak megáldva, így a farmolás órákig tart. A T3 megszerzése egyszerűbb, Pande raideken könnyen hozzá lehet jutni a szükséges Glyphekhez, de a GMS is sok segítséget nyújt. Aki szeretne egy használható és jól kinéző páncélt, építsen egyet magának

Dustbrigade armor:
DB1/2 instákban lehet beszerezni a darabjait, de mivel nem agent-only, nem irkálok többet. Ezek a páncélok is csodásak, főleg buffoláshoz és twinkeléshez lehet őket alkalmazni.   Agent játékban: Nézzük milyen módon lehet hasznosítani az ügynök képességeit a játékban

Elsőként azt szeretném leszögezni, hogy az ügynök kis szinteken (kb. 80-100) nem kifejezetten szólózásra van kitalálva. Másrészt alacsony szinten nem igazán érvényesül az a sokszínűség, amiért szívesen kap csapatokba meghívást 180 fölött. Pont ebből fakad az, hogy az agent játéka a szintek előrehaladásával változik.

Prof-váltás:
Biztos mindenkiben felmerül a kérdés, hogy miért van az, hogy a leggyengébb prof váltó nanok (false prof) hosszú ideig tartanak, kis büntivel járnak nanoskillek terén, de hatalmas init-debuffal átkoznak minket, míg a mimic-prof sorozat nanoi nagy nanoskill béli büntivel járnak, de kisebb init-debuffal. Kérem, ez így fair. Ágy lehetnek ezek a nanok használhatóak. Pont ebből adódik, hogy:

1. Amíg a mimic sorozat tagjaihoz el nem jutunk, legfőképp a dokiig, addig olyan nanokat kell használnunk, melyeknél a használati idő hossza mindegy. Ilynek pl. a meták pet nanoi. Tök mind1, hogy 1 perc vagy 5 perc alatt sülnek el, az eredmény a fontos, ami hosszú ideig tart. Az ügynök is használhatja az MPk nanobuffjait (teaching, infuse, mastery, mocsi) így viszonylag magas szintű petek használatára van lehetőség. A gyógyító és harci pet használható csak, de ez épp elég ahhoz, hogy szólóban is tudjunk viszonylag hatékonyan működni. Ez nem azt jelenti, hogy hard küldiket fogunk szólózni, de azért sárga, narancssárga mobokkal elbírunk. Kis szinten tehát az MP nanok segíthetnek ki bennünket. Különösképpen kiemelném a repülős nanot (quantum wings) ami szintén használható, és esetleg egy yalmot is megspórolhat nekünk

Meg kell említeni, hogy alacsonyabb szinteken sokáig vagyunk egy fp-hez kötve, így jól meg kell gondolni, hogy váltunk vagy nem. A halál lehet gyors megoldás, ha szabadulnánk egy fp proftól

2. Amint a mimic sorozat tagjait használni tudjuk, megindul a változás. A doki gyógynanoival igazi álommá válik az ügynök élete. Szólóban is sokkal jobban muzsikál majd. Emellett használhatunk soli nanokat (TMS, ha tankként kellene funkcionálnunk, különböző buffok, amikért nyomasztani fognak bennünket: os, rc, rrfe; ezeket önös érdekből se árt beszerezni )  

1. Mimic doki: Rengeteg segítséget jelent, amint ezt a nanot / fp-t használni kezdjük. A Complete healing, ubt és Sup omni-med buffok kötelezőek. Ha kisebb heal is megteszi, esetleg az elixirt is meg lehet szerezni. Az SFA és IC szintén hasznos nano, ha valaki ebben az fp-ben akad rád, tuti nyomasztani fog érte. De önös érdekből sem árt. A CH nano használatától nem kell félni SLen se, mivel ha az aggro rajtunk van, akkor édes mind1 Inf missen vagy csapatban azért nem javaslom, még enfo mellett sem. RK-ra kiváló, saját tapasztalatból mondom, hogy apf-farmra és jó enfo mellett city raidre is elég egy mimic doki CHval. Ha szólózásra adjuk a fejünket, ubt és ch legyen kéznél, a többi csak idő kérdése (ez komoly...én most szólóztam scheolban, és egy 220as boss kb 10-15 perc...türelmesnek kell lenni) Az LC működik, remekül használható fp alatt.

2. Mimic sold: Sok hasznos nano sorakozik itt is. Reflecteket és TMS-t megszerezni kötelező, os, rc, precognition fakultatív, de úgyis nyaggatni fognak érte. A soldi rifle nano NEM additív az ügynök buffal, ezért kár megvenni. A total focus még hasznos lehet, ha buffolgatni akarunk, 50 ingyen skill minden fegyverre. Jól felszerelkezve inf hardon tank szerepet vállalhatunk, szóval ne becsüljétek le ezeket a progikat

3. Mimic trader: Gyöngyszem!!! Minden más prof egyöntetű utálata lengi körül. (kivéve a wrangit tarhálókat, de az is csak átmeneti) Az összes RKs wrangi nanot lehet használni, az umbralt NEM. (kár ) Meg kell említeni, hogy magunkat wrangival kezelni értelmetlen, de az org hálás lesz érte. Ami igazán remekké teszi ezt a sorozatot, az a drain nanosorozatok (ransac és deprive) Mindkettő megy, és használandó, együtt a qu (quantum uncertanity) nanoval, ami evadet dob elég sokat. Drain nanokból még a LE-es verziók is mennek!!! Határozottan megéri a 12k VPt, amibe kerülnek. 420 skill minden gond nélkül, nanoskillekre is! Comm relay-el, nanos research kütyüvel (hud3) és pl. DB-s armorral a 220as dmg nanok is gond nélkül használhatók (2k+ nanoreq) Jó csapatban (enf + doki felállásban ezt célszerű használni, mert ubt mellett a drainek is komolyan lassítják a mobokat, és a nanit enchanced plunder bármilyen mobra rámegy (még beastre is ) Twinkeléshez elengedhetetlen, kötelező elem mind!  

4. Mimic enfo: Ez a prof is hasznos lehet, több szempontból is. Az enfok nagyon komoly hp / str / sta buffokkal vannak megáldva, ezek nekünk is jót tesznek (pl nem kell rohangálni behe-ért, a prod str nano is használható). Fontosabb nanok közé sorolandó a cs (coruscating screen) és a challenger sorozat (komoly dmg buff és aao, összeadódik a sureshot és concentration sorozat bónuszaival ) Ami a fegyver bónuszokat illeti, közelharcra nincs túl sok szükség, így ezeket a progikat nem szereztem be. Egy fontos dolgot emelnék ki: a Veil of the Revoked (trader és enfo only) köpeny mimic enf módon felvehető, használható agent által is. Fr00b ügynököknek sok segítség, más lehetőség nem nagyon lévén.

5. Mimic fixer: Fixeres nanok elég limitáltan állnak rendelkezésre. Runbuffok használhatók, amíg RK-n vagyunk. Spy-ing skilles nanok (b&e, trap disarm, perc) mennek, néha elég hasznosak, nem árt beszerezni. A grides nanok is mennek, gyorsítják a közlekedést GA nem hordható.  

6. Mimic MP: Mint a kis szintű játék általános leírásában írtam, az mp nanok sokat segítenek kis szinten. Az összes nanoskill buffot lehet használni, petek közül a heal és harci petek használhatók, kis szinten jó szövetségesek lehetnek. Használható a QW (quantum wings) is, így kedvünkre röpködhetünk. Kellemes nanocost csökkentő nanokat találunk MPnél (ahogy NT esetében is), valamint egy gyengus evade (anticipation of retaliation) is említést érdemel. Ha igazán jó fejek akarunk lenni, a nanoprog buffot is kiblitzelhetjük magunknak (symbol manipulation)

7. Mimic NT: NT mimic számos okból érdemel említést: röviden pnh, ior, nuke, dm, root, blind. Bővebben: personal notum harvester (HE = humidity extractor; feljesztett verziója, nanopontok folyamatos töltésére kellemes); Izgimmer's obfuscated recomplier: durva, 28%-os nanocost csökkentő. Az ennél gyengébb verziók is mennek. Megjegyzés: a mimic prof nanok nanocost növelését totálisan ellensúlyozza! Nuke: aeo nukok feltölthetők, ha kite-olásra adjuk a fejünket, akkor be kell szerezni. Szóló nukot még nem használtam. A root nanokat emelném még ki: ha BSben nagyon magabiztosak vagyunk, akkor játszunk ezekkel...enfok és shadek rövidesen felmenőinket fogják emlegetni. A dark movement egy szép 80as evade buff, érdemes beszerzni. És hamár BSt emlegetjük, és még nem utálnak bennünket eléggé, akkor a vakítós nanokat is töltsük fel, hogy tuti legyen a hatás. (megjegyzem én még nem toltam mimic NT-t BSben, de így a nanokat nézegetve hamarosan megpróbálkozok vele ) És mielőtt elfelejtem: absorb nanokból a Fleeting immunity (725) szintén használható. A 725 dmg nem sok, de szinte spammelni lehet

8. Mimic MA: Őszintén szólva MA-ban nem mozgok otthon. 1-2 indokom lenne: az MA egyberucik (rózsaszín, kék, fekete; Sling kedvéért tettem előre a rózsaszínt ) mimic alatt felvehetők, ha épp nincs jobb, használjuk bátran. A Mark of Peril (7%os crit buff) feltölthető, de mivel más előnyünk harcban nem származik MA mimicből, inkább valódi MA-kra bízom. Az RI (reduce inertia), 120 evade buff is szép, de nem használom a fenti indok miatt.  

9. Mimic crat: Néhány kellemes nanoját emelném ki: lehet debuffolni, használható a calm nanok többsége is. Az XP buff megszerzése javasolt, teamekbe sokkal hamarabb kapunk invet. 9% xp-t nem szoktak visszautasítani. Ami még mókássá teszi a cratot: 2 charm nanoline-nak köszönhetően akár két petet is charmolni lehet, ami inf misseken igen mókás következményekkel jár. Ha charmolásra adjuk a fejünket, válasszunk vortexeket és tiigeket, azok ütnek a legnagyobbat. 1 fontos dolog: lesni kell a charm idejét...elég kellemetlen saját petünk által halni. 

10. Mimic engineer: Ebben a kategóriában nem sok mindnet tudnék említeni. Az alapvető RKs tradeskill buffok használhatóak, ugyanúgy, mint a dmg buffok. Amit még ki kell emelni: minden RKs reflect aura fp-zhető. Ezek nagyon komoly reflect shieldek (24%), ráadásul a teljes csapat megkapja őket, 1 teljes NCU ellenében. Mivel peteket használni nem tudunk, a petekre vonatkozó buffokat sem tudjuk feltölteni. Ami kicsit elszomorít, hogy a warp nano nem megy FPben, de attól eladás céljára még beszerezhető. Igazándiból nem használom ezeket a nanokat mert SLen nem tudok segíteni velük, RK-ra pedig ott a soldis RRFE, ami szintén egész jó, a többi soldis buff mellett. 

11. Mimic adventurer: Az advit nem véletlen hagytam a végére. Szinte semmi használhatót nem tudok ebből a profból kiemelni. Legalábbis olyat nem, ami agentnek hasznos lehet. Talán a Calia's form nanokat emelném ki, ami használható, és SL-en megkönnyítheti a közlekedést (lásd papagáj) vagy a harchoz adhat bónuszt. Heal nanok is mennek, de a CH-nál jobbat nem találunk. A fegyver buffok és a multi buffok egy része is megy...köszönjük szépen. (agentnek nem kell, ráadásul legtöbbjük self...)  

No, a mimic nanok során végigértem. Minthogy a 18.0. patch-el elvileg szaporodnak a nanok, készíteni fogok egy listát profokra lebontva a használható nanokról. Ha egy nanoról meg akarod állapítani, hogy használható-e fp alatt, íme pár vezérgondolat:
1. ha feltételként szerepel SL, add fel (ne teljesen, csak nagyrészt)
2. ha feltételként szerepel a prof. nanodeck, add fel
3. Tower shopos és egyéb nanoknál: Auno -> keresd ki a nanot és ha VISUAL prof = xyz szerepel, akkor nyertél, ha a VISUAL nem szerepel, akkor nem nyertél     True profession: Ezt a nanot a Dust Brigade küldetéssorozaton kapják az ügynökök mint jutalmat. Rendkívül hasznos nano, ezt talán a nanoskillek is jelzik, mivel 1625 pm és si kell a használatához. Hatására az éppen aktuálisan futó fals prof eltűnik rólunk. Ezt a mutatványt 20 percenként meg lehet ismételni. Ha ügyesek vagyunk, ezzel lehetőségünk nyílik egyszerre 3 szakma (ügynök + 2 másik) nanoinak használatára. Hogyan? Egyik szakmára váltunk, feltesszük a buffokat, amiket használni akarunk (pl.: behe, cs, os, rrfe, fa, MP heal pet, mocsik, stb-stb.) Azután nyomunk egy TP-t, és jöhet a kövi. Ami nagy valószínűséggel a doki lesz. De ugye tetszés szerint váltogatható.  

Honnan szedjünk elég nanskillt TP használatáshoz?
Ugye 1625 pm és si nem éppen kevés, még 220 környékén sem. Ha mimic-ből akarunk TP-zni, az egészen pontosan 1765 pm és si meglétét igényli... Megoldás: nem mimicből kell TP-t használni. A kisebb verziók, főleg a false profession sorozat, kiváló erre a célra: úgyis hosszan tartó buffokat szeretnénk, így nem gond, ha kicsivel tovább tart castolni, ráadásul 20 perc múlva kezdhetjük elölről, és a bünti is csak 25!!! nanoskill. Ez kereken 1650-re "csökkenti" a TP-hez szükséges feltételeket, ami könnyen elérhető.

Néhány hasznos "cucc":
Communications Relay AI city raideken Generalokból
Enhanced Dustbrigade Notum Gloves DB 1 vagy DB 2 instából Infused Ancient Nano Enhancer Albtraumból
Research Attunement Device - Nano Technology Level 1-3 Tower shopból
Watchful Spirit Phulakterion LoTV-ból és SL katakomba bossokból

Árta: Lordandras RK1
<br>
Anarchy-Online Inf 2006 (c)
Anarchy Online, Funcom and associated logos are trademarks of Funcom
The Forum avatars are trademarks of Funcom

Az oldalnak nem célja az Anarchy Online szerzői jogát birtokló Funcomnak bármilyen kárt okozni.
Az oldal nem szándékozik magát hamisan a Funcomhoz tartozónak beállítani, hogy ezzel a látogatóit megtévessze.