Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vendégek: 2
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 871, legújabb: hkdVKseoQBV
[Hírek] Anarchy Online Engine Preview - 10th Aniversary Montreal
Beküldte slingshot - 06 máj : 16:04
[Hírek] SOON â„¢
Beküldte gosty - 29 márc : 09:40
[Hírek] Stop Censorship - SOPA & PIPA - avagy amerika újabb "világuralmi törekvései" :)
Beküldte LordAndrás - 22 jan : 18:35
[Hírek] Felhívás! Kutatás - kérdőív.
Beküldte Malha - 30 márc : 11:56
[Hírek] Felhívás! Kutatás - kérdőív.
Beküldte gosty - 29 márc : 23:37
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte ilyrik - 11 aug : 10:15
[Hírek] Atlantean - Omni magyar org
Beküldte icecat - 19 júl : 03:38
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte Dilidoki - 07 júl : 13:17
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte Malha - 23 máj : 12:33
[Hírek] Ingyenhónap - Reloaded
Beküldte slingshot - 22 máj : 11:30
Web Hosting
 
Soldier leírás
- szombat 24 június 2006

Ha nincs kedved nagyon bonyolítani a harc menetét és olyan apróságokkal törődni mint gyógyítás, varázslások, stb, de az Enforcert túl régimódinak találod, akkor jó választás lehet a Soldier (Katona). Bár a varázslatok itt is fontosak, de viszonylag kevés van belőle és jól áttekinthetőek. (Nagy vonalakban csak Buffok vannak a fegyverekhez és védelem a sérülések ellen).
A katona mint jól sebző, hasznos csapattag mindig számíthat arra, hogy szívesen választják be csapatokba, egész jó ütemben tud majd fejlődni és jól boldogul az egyéni küldetéseken is (alacsony és magas szinten különösen jól, közepes szinten senki sem tud szólózni hatékonyan).

FAJ kiválasztása:

Elsősorban két faj jöhet szóba. Különösebben nincs értelme a nanomage-nak, hiszen ha rátüsszentenek már meghal és a soldier igen gyakorta húzza magára az ellenfeleket magas sebzése miatt. Az opifex sem egy rossz választás, de igazából nincs belőle hasznunk, csak bonyolítjuk vele a dolgokat. Maradt a SOLITUS és az ATROX. A Solitusnak jó dolga van, régen csak őt volt érdemes választani katonának. Jól tudja elosztani az IP pontokat és nincs gondja a varázslatok megtanulásával sem (hiszen az INT-je nem sötétkék). Mindezek ellenére az ATROX-ot ajánlanám, mert neki lényegesen több életpontja van mint egy SOLITUS-nak és azért az sokkal hasznosabb tud lenni. 200-as szinten ez a különbség már 800 HP körüli, ami valljuk meg nagyon hasznos dolog.

SKILLEK:

Alap képességek:

STRENGTH: Érdemes maximumon tartani, mivel a BURST és a FULL AUTO is erre a képességre épül, valamint a jobb páncélok felvételénél is számít. Én maximumon tartom ha lehetséges. Alacsony szinten nem gond növelni, tedd meg nyugodtan.

AGILITY: Fegyverekhez (assault rifle, stb) hasznos skill és én mindig maximumon tartottam, sőt implantal növeltem, hogy még jobb lehessen.

STAMINA: Egyrész a HP-t növeli, másrészt szintén szükséges a fegyverekhez, tehát ha növeled ezt, akkor a hozzá tartozó skill is nő valamelyest. Lényeges maximumon tartani.

SENSE: Igazából elhanyagolható, de ha magas az értéke, akkor nagyobb gyakorisággal fogsz kritikus sebzést okozni az ellenfélnek. Én ha lehetséges mindig növelem. A 82. szint elérése után fel kell húzni a maximumra.

INTELLIGENCE: Varázslatokhoz szükséges, itt is lehet némileg spórolni, de igazából ha lehetőséged adódik, akkor növeld, mert hamarabb tudsz megtanulni spelleket. Ha már csak egy pont hiányzik, hogy megtanuld a hőn áhított varázslatot, akkor ennek a növelésével talán épp meg fogod tanulni. Nem szükséges maximumra vinni.

PSYHIC: Sok minden igényelheti és valamivel több nano energiád lesz, ha magasan tartod. Ez egy olyan skill amit nem kell feltétlen kimaxolni, de ha van feles IP pontod és úgy érzed, akkor nyugodtan költs rá.

BODY DEVELOPMENT: Életerő. Azt hiszem nem szükséges elégszer elmondani, hogy ez mennyire fontos. Mindig tartsd a maximumon. Én ezt szoktam legelőször növelni.

NANO POOL: Maximumon kell tartani, mert a nagyobb varázslatok lényegesen több nano energiát igényelnek és dühítő lehet, hogy a TMS-t csak azért nem tudod elsütni harc közben, mert nincs elegendő nano energiád hozzá. Épp ezért ezt is mindig a maximumon kell tartani.


További skillek:


Assault Rifle: Az összes jó soldier fegyver alapja. Mindig maximalizáljuk és implantokkal is igyekezzünk elérni, hogy a lehető legmagasabb legyen.

MG / SMG: Eleinte nem fontos. Ha nem tervezed, hogy magas szinten (140 felett) használni akarsz SMG fegyvert, akkor egyáltalán nem lesz fontos. Sok soldier azonban áttér 150 körül az SMG-re és 175-ig azt használja (mivel addig a Boosted Hellspinner csak egy vágy lehet).

Ranged Energy Weapons: Szintén a legtöbb Soldier cucc igényli ennek a skillnek az ismeretét. Folyamatosan maximumon kell tartani.

Fling Shot: Ha a NOVA FLOW fegyvert használod, akkor erre a skillre is szükséged lesz. Ha mindig a rendelekzésedre áll egy Div-9 (vagy a Hellspinner), akkor erre nem érdemes "költeni" egy árva IP pontot sem.

Burst: A Soldier legjobb barátja. Ezt a skill-t is tartsd a maximumon, mindig legyen meg a legjobb buff hozzá és implantokkal is próbálj minnél magasabb BURST SKILL-t kihozni. A magas burst a sebzést és a burst visszatöltődésének sebességét is befolyásolja.

Full Auto: A Hellspinnerhez mindenképp kell, tehát a 71. Szint elérésekor már legyen a maximumon. A hozzávaló buffokat is szerezd meg. Ha mindent jól csináltál, akkor a Metal Rain buff segítségével a 71. szint elérésekor pont fel fogod tudni venni a HellSpinner-t.

Ranged Initiative: A támadás / töltődés sebessége függ tőle. Ha például a Ranged Initiative skilled eléri a 400-at, akkor a Hellspinner már 1 sec támadás és 1 sec töltődéssel fog működni. Ez az elérhető leggyorsabb (1 sec támadás és 1 sec töltődésnél gyorsabb egyik fegyver sem lehet). Persze más fegyvereknél ennél lényegesen magasabb skill szükséges az 1/1 eléréséhez. A div-9 esetében már 850 körüli Ranged init. kell ugyanehhez a sebességhez.

Dodge Ranged Attack: Lőfegyver elleni kitérés. Ha túl sok kritikus sebzést kapsz, akkor célszerű növelni. Ha nagyon magas ez a skill, akkor ritkábban fognak eltalálni és a kritikus sebzés gyakorisága is csökken.

Evade Close Combat: Közelharcban a kitérés képessége. Szintén érdemes növelni, ha a közelharc során kellemetlenül sok kritikus sebzést szenvedsz el vagy ha nem tudod mire költeni az IP pontjaidat.

Duck Explosion: Bizonyos fegyverek sebzése elo~l csak ezzel lehet kitérni. Növeld időről időre vagy ha gyanusan sok kritikus sebzést kapsz és az előző kettő skill-t hiába növelted vagy azok már a maximumon vannak. A küldetések során a robbanó ládák okozta sebzést is csökkenti vagy néha teljesen meg is lehet úszni ha kellően magas ez a skill.

Nano Resistance: Növeld, ha van felesleges IP pontod. Magas szinten mindképpen költsél rá. Nem csak a varázslatok ellen hatásos, de a root leszedéséhez is jól jön, ha jó magas.

Run Speed: Növeld, ha tudod. Nem szükséges maximumon tartani. A küldetéseket sem igazán fontos, majd magas szinten amikor már nem tudsz mit kezdeni az IP pontjaiddal, akkor maximalizálhatod, de addig inkább kérj run buffokat egy fixertől ha szükséges.

Computer Literacy: A boltokban eladsz vagy veszel, akkor a magas Comp. Lit. esetén jobb árakat tudsz elérni, de a nagyobb ÖV és nagyobb NCU Memory-hoz is erre lesz szükséged. Úgy számolj ezzel, hogy 90. Szinten már egy 5-ös öved legyen és minden slotjában legalább 28-30 körüli NCU Memory. 100-as szint elérése után már a 6-os öv erősen ajánlott. Az NUC-k fontosságát nem lehet eléggé hangsúlyozni, fontos a skill maximumon vagy közel maximumon tartása. (Emelett persze nem árt rendre újabb és újabb NCU-kat beszerezni a régiek lecserélésére).

Matter Metamorphosis: A "shield" és az AC buff típusú nanókhoz szükséges. Célszeru^ fejleszteni az igényeknek megfelelően.

Biological Metamorphosis: Csak a HP buffokhoz kell. Ezen lehet spórolni, mivel általában a csapatban jobb buffokat kapsz mondjuk egy Enforcerto~l. Természetesen ha teheted, akkor növelgesd, mert a "Da TAUNTER!!"-hez is erre a skillre van szükséged (ha a tank is te akarsz lenni a csapatban).

Psychological Modifications: A fegyver buffokhoz szükséges skill. Érdemes erre koncentrálni, és csak akkor a többire, amikor már egész jó fegyver buffokat tudsz.

Matter Creatinon: A Shieldekhez és az TMS sorozathoz is szükséges skill, érdemes folyamatosan fejleszteni.

Time & Space Alterations: Nem csak varázslatokhoz kell, az egyik fontos képesség, hogy a nano töltőket használhasd. Már csak emiatt is érdemes rendszeresen növelni. A TMS elvarázslásához erre is szükséged van, így fejlesztése erősen ajánlott!

Sensory Improvement and Modification: A fegyver buffok másik szükséges skillje. Az előzővel együtt érdemes növelni, de ha implantokat tervezel erre a skillre figyelj oda, mert ezt drágább és nehezebb fejleszteni, így érdemes implantilag is megtámogatni.

First Aid: Egy magas First Aid életet menthet. Mivel a Soldier gyakran a tank is, ezért ez egy fontos skill. Növeld rendszeresen és sokszor örülni fogsz annak, hogy költöttél IP-t erre a skill-re.

Treatment: Nemcsak a gyógyuláshoz, de az implantok beépítéséhez is fontos! Tartsd mindig a maximumon vagy legalábbis majdnem a maximumon. Ha implantokat szeretnél betenni, akkor jó tudni, hogy a bolti gép +100-at ad a treatmentre ideiglenesen (nem foglal el NCU-t). A magas szintű DOC képes adni +80-at, expert buffból saját magadra tudsz tenni +20-at és az OMNI-MED ruhák segítségével még +78-at lehet összeszedni. Ez általában elég szokott lenni. (Végsoő kétségbeesésben szóba jöhet még az Implant Disassembly Clinic és a MO6 Quartz rifle). Igyekezzünk a maximumon tartani folyamatosan, hogy mindíg "naprakész" friss implantokat tehessünk fel.


Fegyverek:


Nova Flow Mk IV:

Kezdetekben ezt érdemes minnél hamarabb beszerezni (ha nincs D9). Hatalmas előnye, hogy bár ritkán, de kapható a boltokban is. Ha semmiképpen nem találunk megfelelő méretet, akkor a küldetések között keresgélve mint a küldetés jutalma is megszerezhető. Sajnos valamivel több skill kell hozzá mint a D9-hez, de cserébe ott a flingshot sebzés és alacsony szinten nem lesz gondunk (még) a kívánt skill felvételével. Azonban, ha lehetőség van rá, akkor próbáljunk minnél hamarabb D9-re "átállni".


Division 9 Plasmaprojector:

Közép és magas szinten az ideális fegyver. Sajnos boltban nem kapható, de más játékosoktól megvásárolhatod vagy a klántársaid esetleg megdobnak a régi és kinőtt D9-esükkel. Alacsony szinten nincs nagy különbség a Novaflow sebzése és a D9 között, de a D9-ből (kisebb skill igénye miatt) nagyobbat is fel tudsz venni. Magas szinten elég jó HP buffot ad, ami ezért nem elhanyagolható.


Heavy Suppressor:

Sok skill-t igényel, sajnálatos módon SMG fegyver (fixerek szokták használni előszeretettel), de 140-150 szint környékén implantolva, kölső segítséggel simán fel lehet venni. Előnye és tápja, hogy burst, flingshot és full auto sebzéssel is rendelkezik, így rövid idő alatt kegyetlen pusztítást tud végbevinni az ellenfélen. Leginkább a PvP harcokban van előnye, hiszen ha valakibe egy burst+full autó belemegy, az általában már nem tud visszalőni. Esetleg egy magas szintű Enforcernek van esélye ezzel a fegyverrel szemben. Természetesen a sima vadászatokon is jól jön egy ilyen fegyver (ezzel általában a legtöbbet sebzi az ember a csapatban, könnyű vele a mobot magunkra "haragítani").


Hellspinner Shock Cannon:

A Cyborg táborban található Greater Tir területén (N/E irányba kell menni TIR-ről, a DOVVE térképen külön jelölik). A fegyver szint limites 71. szint elött semmiképp sem tudod felvenni, még akkor sem, ha megvannak a hozzá szükséges skillek. A cyborgok nem csak azért kemények, mert nem szokványosat sebeznek, hanem mert magas az AC-juk és nagyon sok életerejük van. Érdemes csak egy teljes csapattal menni és orvost mindenképp vigyünk magunkkal. A fegyver 71. szinttől legalább 90. szintig nagyon jó, utána kevésbé megfelelő, akkor már érdemes lesz lecserélni valami imásra. A sebzés mellett 6% esély van, hogy az eltalált személyre egy "Burnt-out Armor" hatás jöjjön létre (ami jelentősen csökkenti a cél AC védelmét a fegyver sebzésével szemben). A fegyver a dungeon legvégén található és a "Prototype Inferno" dobja. A mob különlegessége, hogy több támadási formával szemben teljesen immunis. Nem lehet sebezni ENERGY vagy RADIOACTIV támadásokkal. Ezt azért jó tudni mielo~tt megkiséreljük leölni.

Boosted Hellspinner Shock Cannon:

175. szintnél ismét elővehetjük a kedvenc fegyverünket a Hellspinnert. A fegyvert egyszerűen lehet upgradelni, mindössze egy borzalmasan erős mobot kell leölni érte, ami még 170-es szint körül is közel lehetetlen vállalkozás. Egy teljes csapat kell hozzá, két doc és lehetőleg sok pet akik felfogják a sebzés nagy részét. Eastern Foul Plains-ba kell menni (1180 X 2770) és az "Obidience Inspector" nevü robotot kell legyőzni. A belőle kieső loot (Fluctuating Anti-Matter Generator) a régi Hellspinnerrel kombinálva adja a Boosted verziót. Ennél már csak egy lehet jobb az Augmented Hellspinner, amiről sajnos csak annyit tudni, hogy abba egy még ennél is nehezebben megszerezhető cucc kell. Azt senki sem tudta eddig megmondani, hogy csak az alapmodell Hellspinnert lehet-e vele majd Augmentizálni vagy a boosted verzió is tovább erősíthető. A "boosted" fegyver a megnövekedett sebzése mellé 7% esélyt kap a "Burnt-out Armor" hatásra. Mellékesen a mi védelmünk némileg nőni fog: fire és radiation ac-t kapunk egy keveset a fegyver viselésekor.


Augmented Hellspinner Shock Cannon:

A boosted verziónál megismert helyen kell az "Obidience Enforcert" megölni a belőle időnként (!) kinyerhető "Contained Anti-Matter Generator"-ért. Az OE ritkán található ott és ha minden igaz kb 40-50 magas szintu^ (180+) játékosnak van ellene esélye. Ennek a ritka tárgynak a segítségével lehet aztán az alap (vagy esetleg a boosted??) verziót még tovább erősíteni. A Boostedhez képest is lényegesen megnő a sebzés és a Burnt-out Armor esélye is egy picit magasabb lesz (8%). Ez a fegyver már csak 190-es szinttől használható, de attól kezdve nincs párja a játékban, az übersebző szuper soldierek lehetünk általa.


Hellfury Assault Cannon:

Még mielőtt elérnénk a Prototipe Infernót a Cyborg Barrackban, igen sok Hellfury nevü cyborg néni próbál minket feltartóztatni. Náluk lehet nagyon ritkán találni ilyet. Ágy alap szinten nem egy nagyon tápos fegyver, látszólag értéktelen számunkra, hiszen a Hellspinner sokkal többet tud nála. Mégis tartsuk meg / szerezzük meg ha egy mód és lehetőség van rá, mert késöbb ez lesz az alap fegyverünk, csak egy kicsit majd turbózni kell rajta.


Boosted Hellfury Assault Cannon:

A PvP csaták egyik leghasznosabb fegyvere lehet a soldierek számára ez az "ágyu". Sebzése valamivel kisebb mint a Hellspinneré és nincs is FULL AUTÓ támadása, de nagyon gyors a BURST (10 másodpercenként lehet használni) és egy speciális hatása is van ez pedig a Hellfury Notum Disruptor. Ez a hatás az ellenfél buffjaiba "töröl bele" és képes eltüntetni onnan egy max 25 NCU nagyságú védelmi buffot (TMS, Nullity, AS, stb). A boosted verziónál minden lövésre 6% esélyt kapunk erre és 4% esélyt a Burn-out Armorra. Eastern Fouls Plains -ben található a 2000x2400 -as koordinátákon az a mob aki a tuninghoz szükséges tárgyat (Erratic Notum Disruptor) dobja. Ő a Notum Trainee és kb 260-as szintű. Nehéz megölni, egy kisebb guild összes tagjára szükség lesz (tank + orvosok). Nagyon ritkán, de az Augmentedhez való cucc is van (állítólag) a a Trainee-nél.

Augmented Hellfury Assault Cannon:

Picit nagyobb sebzés, picit gyorsabb BURST (8 másodpercenként lehetne már használni, ha az FC nem nerfelte volna le közben a BURST minimális idejét 10 másodpercre) és már 9% az esély a Hellfury Notum Disruptor létrejöttére. Kellemes tulajdonsága még, hogy nem csak az esély nőtt, hanem a kitörölhető buff mértete is, most már akár 45 NCU méretű buffot is képes kitörölni. A Burn-out Armor továbbra is csak az esetek 4%-ban fog hatni. A fenti koordinátákon a Trainee többszöri megölése után jön az igazi ellenfél a Notum Soldier. Nagyon erős, nagyon szemét módon harcoló mob. Legalább 300-as szintű és rendszeresen kipucolja a játékosok NCU-ját, kitörölve belőle minden buffot. Legalább 40 erős és 180+ szintű karakter kell a legyőzéséhez. Nála találjuk meg a Pulsing Notum Disruptor-t ami az alapfegyver Augmented verzióvá változtatásához szükséges.


PÁNCÉLOK:

Itt is megmutatkozik az ATROX faj előnye: a legjobb páncélok Str/Stam skill-t igényelnek és az Atrox ezeket fejleszti a legjobban. Két páncélra és egy Battle Suit-ra hívnám fel a figyelmet.


Bastion of Deimos:

Alacsony szinten mindenképp érdemes pár szót vesztegetni a Bastion of Deimos-ra. Kb egy ql100-as páncéllal ér fel és már egészen alacsony szinten felvehető (55+ környékén). Mivel NO DROP, ezért személyesen kell értemenni a cyborgok vendégszerető barakjába...


Exarch Robe:

A Three Winds Temple féle statikus dungeonban szerezhető meg. Tekintve, hogy már 20 szint felett felerőltethető és sokáig nincs ennél jobb AC-t adó cucc, így az egyik legjobb választás ez a BACK slotra illeszthető páncél a kis (<100) karakterek számára. Kellemes még az 5% védelme a lassító és root nanókkal szemben, valamint egy kevéske extra HP. Hátrányai között felróható, hogy NO DROP és a templomba csak 60-as szint alatt lehet bemenni, tehát ha elmúltál 60-as, akkor ehez már nem fogsz tudni hozzájutni.


Guardian Tank Armor:

Sokkal jobb és eroőteljesebb AC-t ad mint a cyborg tank armor vagy az Exarch robe. A mezei páncélok közül csak a 100+ szintűek jobbak ennél. Külön előnye, hogy egyenletesen ad AC-t mindenre, egy kevés HP pluszt is jár hozzá és nincsnek negatív módosítói. Az extra kis HP alacsony szinten különösen hasznos. Sajna ez is szintén NO DROP, így személyesen kell a 60. szint elérése elött elmenni érte a Three Winds templomába...


Albrecht Heavy Tank Armor:

Külsőleg hasonlít a sima Heavy Tank Armorra, de annél lényegesen jobb, hiszen igen kellemes és hasznos bónuszokat ad. Sajnálatos módon igen ritka és csak TEAM küldetések végén a BOSS-t leölve van esély arra, hogy találunk egyet. Ha valaki irdatlan gazdag akkor vásárolhat magának ilyent, de egy ql 200-as ára körülbelül 2 és 4 millió credit között fog mozogni, tehát a csak igazán gazdagok engedhetik meg maguknak azt a luxust, hogy megvegyék a páncélt.


GRAFT Armor:

Az egyik legjobb védelemmel bíró armor a játékban. Persze az OMNIPOL Elite armor egy picinyt jobb ennél, de ez legalább politikai hovatartozástól függetlenül használható. Misszió jutalmaként vagy a misszió során lootolva juthatunk hozzá. Gyenge pontja a COLD alapú támadásokkal szemben van, de szerencsére ez ritka (PvP-ben annál gyakoribb).


CAS Armor:

Organic vagy Graft armort lehet két notum darabka no meg egy trader segítségével CAS armorrá varázsolni. A páncélnak nem csak jobbak a statisztikái, de még extra bónuszokat is ad (a BODY része pl HP-t ad, a HELMET az egy kevés NCU-t, stb). Sajnos szintén érzékeny a hideg alapú támadásokra. A hétköznapi vadászatokra viszont ideális (főleg a bónuszai miatt). Egyetlen komoly hátránya hogy igen drága, illetve csak elkészítetni lehet, boltban vagy misszión nem beszerezhető.

Charred Abaddon Chassis:

Ha eddig azt hitted a katonáknak jobb páncél járna, akkor elégedett lehetsz ezt a gyönyörűséget megpillantva. Az igazi SOLDIER ÁLOM! Az egész játékban a legjobb AC, sőt rengeteg extra upgadde leheto~ség is, ezzel egyénibbé téve ezt a Battle Suit-ot. A statisztikáit látva elsápadnak a többiek és ha netán sikerül megszerezned, akkor biztos lehetsz benne, hogy a páncélok között a létező legjobb van rajtad. Egyenlőre nem ismert, hogy hogyan lehet hozzájutni. Azért nem kell rohanni és azonnal ezt keresni, mert sajnos 160-as szintnél korábban nem fogod tudni felvenni. Ez a páncél úgynevezett "social armour" ehez nem lehet más ruhát vagy páncélt felvenni. (Ez az összes battlesuit-re is igaz, de még a fixerek GA armorjára is). Kivételt képeznek a gyűrűk és a karperecek. Azonban van egy - két igen nehezen beszerezhető cucc amit mégiscsak horhatsz alatta. Ezeket a "Ljotour" nevü NPC-től lehet a elszedni, de önként nem adja és 260-as szintű. Szóval ne egyedül menj elkérni tőle. A szemüvege (Mirror Mask of Ljotur) és a karvédői (Unbecoming Sleeves of Ljotur) azok amikre szükséged lehet.

Tanácsok:

- A TMS csak akkor jön fel rád, ha a QL-je magasabb mint a deflect shield QL-je ami rajtad van. Különben "jobb proggy van fent" kiáltással elvérzik...

- A Hellspinner jó puska, de 85-90 szint körül érdemes már lecserélni egy ql 140 vagy annál jobb Div9-re.

- A Battlesuit-ok ugyan magas AC-t adnak, de a sima páncélokból + Tank armor sokkal jobb AC-t lehet elérni. Ágy a Battlesuitok használata erősen nem javallott. Kivételt képez persze a fennen említett über-soldier battlesuit.

- Az összes olyan nano ami level limites, csak önmagadra varázsolható! Ágy mások hiába is kérnek tőled, nem fogod tudni rájuk is feltenni. Ezt jó tudni. Természetesen a TMS (Total Mirror Shield) is csak saját magadra mu^ködik, de ezt a leírásában is olvashatod.

- A boosted/augmented Hellfury a játékosok ellen, illetve akkor jó, ha te akarsz a tank lenni. A Hellspinner viszont (mivel full deff-ben is 1/1 a sebessége) leginkább a szólózásokon és akkor hasznos, ha nem akarjuk vinni az aggro-t.


TITULUS (TITLE) :

Level 1 (1-14) : Militia (Milicista)
Level 2 (15-49) : Mercenary (Zsoldos)
Level 3 (50-99) : Soldier (Katona)
Level 4 (100-149): Lieutenant (Hadnagy)
Level 5 (150-189): Colonel (Ezredes)
Level 6 (190-200) : General (Tábornok)

Eredeti írás: anarchy-online.hu
Szerkesztette: DaFreak
<br>
Anarchy-Online Inf 2006 (c)
Anarchy Online, Funcom and associated logos are trademarks of Funcom
The Forum avatars are trademarks of Funcom

Az oldalnak nem célja az Anarchy Online szerzői jogát birtokló Funcomnak bármilyen kárt okozni.
Az oldal nem szándékozik magát hamisan a Funcomhoz tartozónak beállítani, hogy ezzel a látogatóit megtévessze.